• 14 LUT 19

    EIT Food poszukuje konsorcjów do realizacji projektu Consumer Engagement Labs

    EIT Food poszukuje 4 konsorcjów/sieci innowacji składających się z 5 organizacji i działających w tym samym państwie – Litwa, Polska, Portugalia, Hiszpania, które zaangażują się w realizację projektu EIT Food RIS Consumer Engagement Labs w swoim kraju.

     

    Kto może wnioskować? Konsorcjum składające się z 5 podmiotów:

    • organizacja naukowa,
    • sprzedawca detaliczny,
    • producent żywności,
    • startup,
    • organizacja pozarządowa.

    Consumer Engagement Labs to sesje wspólnego projektowania, koncentrujące się na wymyślaniu i rozwoju nowych produktów i usług przed wprowadzeniem ich na rynek. W 2019 r. sesje odbędą się w Polsce, na Litwie, w Portugalii i Hiszpanii z udziałem konsumentów-seniorów. Koncepcje nowych produktów i usług opracowane w ramach działań Consumer Engagement Labs zostaną następnie skomercjalizowane zgodnie z wymaganiami funkcjonalnymi i budżetowymi konsumentów-seniorów.

    Termin składania wniosków: 7 marca 2019 r., godz. 16.00 czasu środkowoeuropejskiego.

    Szczegóły wezwania znajdują się na stronie internetowej EIT Food.